gerrianne.reismee.nl

Paasvakantie week 2

We zijn inmiddels over de helft van de vakantie, wat gaat het snel! Het zijn drukke weken, maar het is wel erg gezellig :)

Maandag 3 april 2017
Het is superzonnig, dus smeer ik mijn hostson in voordat ik hem naar de Chelsea Football School breng, waar ik blijf totdat ze beginnen. Thuis maak ik schoon en ga ik hardlopend naar de supermarkt voor mijn hostmum - 2 vliegen in 1 klap! Mijn lunch eet ik op het cricketveld in het zonnetje, wat fijn. Thuis werk ik wat wasgoed weg en dan haal ik mijn hostson en een vriendje op van de Football School en breng ze naar het huis van dat vriendje. Weer thuis strijk en eet ik en dan is het tijd om mijn hostson weer op te halen van zijn speelafspraakje. Ik zet hem onder de douche en stop zijn voetbaltenue in de wasmachine en dan ben ik vrij.

Dinsdag 4 april 2017
Ik breng mijn hostson weer naar de Chelsea Football School in Cobham en ga dan naar de bibliotheek, want de schoonmaakploeg is in huis. Daar wil je niet bij zijn! Weer thuis draai ik wat wassen en ik maak huiswerk. Dan haal ik mijn hostson en een vriendje op van de Football School en dat vriendje blijft bij ons thuis spelen en eten. De jongens willen graag dat ik met ze meespeel, maar het is tijd om eten te koken, dus dat gaat niet. Als zijn vriendje is opgehaald, spelen mijn hostson en ik verstoppertje. Hij verstopt zich en als ik vraag tot hoe ver ik moet tellen, is hij heel precies; ik moet tot 39 tellen. Uhm, oké! Daarna zet ik hem onder de douche, we voetballen en ik lees hem voor.

Woensdag 5 april 2017
Na het ontbijt halen mijn hostson en ik een vriendje van hem op en ik breng ze allebei naar de Chelsea Football School. Thuis maak ik schoon, ik vouw wasgoed en hang wasgoed op. Ik heb vandaag veel vrije tijd en die besteed ik goed! Ik ga hardlopen, maak huiswerk, lees een boek in het park, kijk thuis een film, bak en eet pannenkoeken (lekkerrrr) en ruim dan de vaatwasser nog even in en zet de vuilnisbakken aan de weg terwijl mijn hostmum mijn hostson ophaalt (hij had een speelafspraakje). Wat een lekker rustig dagje :)

Donderdag 6 april 2017
's Ochtends haalt de nanny van een vriendje mijn hostson op en zij brengt de jongens naar de Chelsea Football School. Ik kan dus op tijd beginnen met schoonmaken! Als ik de afgeleverde boodschappen heb opgeruimd maak ik een wandeling en daarna maak ik huiswerk. Dan is het tijd om naar Cobham te rijden, want vandaag is de afsluiting bij de Football School waarbij certificaten enzo worden uitgereikt. Daar moet ik natuurlijk bij zijn! Ik haal zowel mijn hostson als zijn vriendje op (die een beetje verdrietig is, omdat hij dacht dat zijn eigen nanny hem zou ophalen) en lever laatstgenoemde bij zijn eigen huis af. Mijn hostson is erg moe na 4 dagen voetballen, dus mag hij televisie kijken als we thuiskomen. Ik vouw en strijk nog wat wasgoed, kook en dan eten we samen voordat ik hem onder de douche zet.

Vrijdag 7 april 2017
Een lange werkdag! 's Ochtends maak ik schoon totdat mijn hostsons vriendje langskomt om te spelen. We houden een geslaagde Easter egg hunt en verder spelen ze gezellig samen. Ook nu wil mijn hostson graag dat ik meespeel. Ik maak de lunch klaar en na het eten gaan de jongens trampolinespringen, mij niet gezien! Ik maak wat huiswerk in de tuin en houd een oogje in het zeil. Als zijn vriendje weg is, is het ook tijd voor mijn hostson om wat huiswerk te maken, dus lezen we een boek. Daarna doen we buiten een spelletje, we voetballen en dan maak ik het eten klaar. Als we hebben gegeten zet ik hem onder de douche en daarna komen mijn hostparents thuis en ze nemen het eventjes over. Als meneer in bed ligt, gaan ze weg en ik pas op. Hij is een beetje verdrietig, omdat hij graag wil dat papa en mama thuis zijn en dat snap ik best. Ik zeg dat hij maar gauw moet gaan slapen, want dan is het eerder morgen en dan ziet hij ze weer. Dat werkt!

Zaterdag 8 april 2017
Ik blijf in Weybridge en ga met Anna naar het park voor een picknick. Het is supergezellig; uiteindelijk duurt onze picknick 6 uur en we kletsen de hele tijd. 's Avonds kijk ik thuis een film en verder doe ik het lekker rustig aan. Een fijn dagje :)

Zondag 9 april 2017
Ook vandaag blijf ik in Weybridge, al ga ik deze keer alleen naar het park en lees ik mijn boek. Ik eet mijn lunch daar ook en 's middags ga ik naar Janines huis voor een barbecue met een groep au pairs. Het is heerlijk weer en het lijkt wel zomer! Verder maak ik huiswerk (een terugkerend thema in mijn verhaal vandaag :P) en doe ik het rustig aan om op te laden voor de aankomende dagen. Heerlijk!

Er staan nieuwe foto's in de volgende albums:
- Weybridge en omgeving
- London
- Guildford
- Bockett's Farm

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Gert

Nog 1 week paasvakantie en dan begint het gewone, rustiger, leven weer. Kun je even bijkomen van al dat spelen etc. Tot volgende blog! Xxx

Jose

Zo en dat noemen ze vakantie? Een drukke week. Maar wel fijn dat je ook genoeg tijd voor jezelf hebt. Kijk weer uit naar je volgende blog. xxx

Rob

Blijf me verbazen dat je zoveel verschillende dingen meemaakt! Leuk om te lezen!

Jeannette

Wat een drukte daar in de vakantie, maar fijn dat je af en toe ook wat tijd voor jezelf hebt. Je maakt elke week veel mee en je speelt heel wat af, die trampoline snap ik ;).....
Leuk om te lezen weer. Zie elke week uit naar je blog.
Fijne week! Xxx liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active