gerrianne.reismee.nl

Verjaardagsbezoek

Maandag 8 mei 2017
's Ochtends rijd ik naar Gatwick Airport om mijn vader en stiefmoeder op te halen, yes! Als ze zijn aangekomen rijden we meteen naar mijn huis (via mijn hostsons school), zodat mijn hostmum ze kan ontmoeten. Ik laat mijn kamer en de rest van het huis zien en we drinken wat, voordat we naar het hotel rijden om in te checken. We lunchen bij The Elmbridge Arms en daarna ga ik even naar huis en mijn vader en stiefmoeder gaan naar het hotel. Later haal ik ze weer op, laat ik ze het park zien en we eten bij Pizza Express. Erg gezellig!

Dinsdag 9 mei 2017
En toen was ik 27! Mijn hostson kan niet wachten om me te feliciteren; hij blaast op een toeter en zegt: "Happy birthday Gerrianne!" Als mijn hostparents en hij weg zijn, pak ik mijn cadeaus uit en loop ik naar het hotel waar ik eerst koffie drink met mijn vader en stiefmoeder. Mijn hostmum komt voorrijden en zij brengt ons naar het station. Op naar Londen! We gaan naar Buckingham Palace (waar we toevallig de wisseling van de wacht meemaken) en lopen via St James's Park, heel veel politie met speurhonden, Westminster Abbey, Houses of Parliament en de Big Ben naar de London Eye, waar we eerst met een boot de Thames op gaan. Het is een erg leuke tour! Vervolgens gaan we in de London Eye, waarna we naar Covent Garden gaan en uiteindelijk komen we uit bij de Tower Bridge. Daar eten we bij All Bar One voordat we teruggaan naar Weybridge. Een geweldige verjaardag :) Iedereen ook bedankt voor de cadeaus en kaarten!

Woensdag 10 mei 2017
Na wat kleine treinproblemen komen we aan in Brighton, waar we eerst lunchen bij Pret A Manger. Vervolgens laat ik mijn vader en stiefmoeder de dingen zien die ik hier eerder op vakantie heb bekeken; het Royal Pavillion, The Lanes, de Brighton Pier (zowel de bestaande als de overblijfselen van de afgebrande pier) en we wandelen langs het strand. We eten een ijsje op de boulevard, drinken wat bij een pub en eten nog wat voordat we weer teruggaan naar Weybridge waar we wat drinken in het hotel. Opnieuw een geslaagde dag met roodverbrande hoofden als gevolg ;) Ook zag ik Emma Blackery nog, die in de voorprogramma's stond van Charlie Simpson en van Busted, cool!

Donderdag 11 mei 2017
Een dagje Weybridge. Met mijn vader en stiefmoeder wandel ik eerst langs de Thames, waarna we wat drinken bij de Starbucks. Vervolgens maken we ook een korte wandeling langs de Wey (die andere rivier in Weybridge) en dan gaan we op zoek naar een hele late lunch. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan! Uiteindelijk komen we bij Morrisons terecht. 's Avonds gaan we uit eten bij Osso Buco met mijn hostparents en hostson. Dat is erg gezellig en ik vind het leuk dat ze elkaar nu gezien hebben :) Na het eten drink ik nog wat in het hotel met mijn vader en stiefmoeder voordat ik weer naar huis loop.

Vrijdag 12 mei 2017
Ik haal mijn vader en stiefmoeder op bij hun hotel en dan rijden we naar Mercedes-Benz World om het museum te bezoeken. Omdat ze 'helemaal uit Nederland' komen, mogen ze zomaar gebruik maken van de F1-simulator, erg leuk! We rijden terug naar mijn huis om mijn hostdad gedag te zeggen en dan is het tijd om weer naar Gatwick Airport te gaan. We checken de koffer in, lunchen samen en dan gaan zij door de douane en rijd ik terug naar huis. Terug in Weybridge ga ik even naar het park waar ik Anna, Ã…sa-Linn en Perrine zie die een cadeau voor me hebben, zo lief! 's Avonds gaan we naar de bioscoop in Woking, naar de film A Dog's Purpose. Afgezien van 5 anderen hebben we de enorrrrme zaal voor onszelf!

Zaterdag 13 mei 2017
Ik ben al vroeg op weg naar Londen, waar ik heb afgesproken met mijn moeder en tante. We gaan met de metro naar Green Park en vanaf daar doen we 1 van de Harry Potter's Film Location Walks, erg leuk! Ik heb de meeste dingen een paar jaar geleden al gezien tijdens een andere Harry Potter Tour, maar er zitten ook nieuwe dingen tussen. We eten Smekkies In Alle Smaken (ik heb de pech om de smaken gras, aardworm, zwarte peper (2x), kots en oorsmeer te treffen :P) en lunchen bij Pret A Manger. Als we teruglopen naar de route zie ik Emma Thompson! Ik heb wat met bekende Emma's deze week ;) Als de wandeling is afgelopen, eten we bij de Sherlock Holmes pub en daarna ga ik naar huis. 's Avonds kijk ik via FaceTime met mijn broer en schoonzus een stukje van het Songfestival, haha.

Zondag 14 mei 2017
Opnieuw een dagje Londen met mijn moeder en tante. Als we elkaar hebben gevonden op Waterloo Station lopen we langs de Southbank van de Thames helemaal naar de Tower Bridge. Onderweg lunchen we nog en verder doen we ook rustig aan. We hebben het geluk dat we de Tower Bridge zien open- en dichtgaan; tijdens de boottocht met mijn vader en stiefmoeder hoorden we dat dit tegenwoordig nog maar 2 keer per week gebeurt. Veel toevallige gelukjes dus deze week :) Ik ga op tijd terug naar Weybridge, want morgen begint het werkleven weer!

Er staan nieuwe foto's in de volgende albums:
- London
- Weybridge en omgeving
- Brighton

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Gert

... en zo vloog de (mid) week voorbij. Bedankt voor de gezelligheid. Xxx

Jose

Zo wat ben je weer druk geweest deze week ;)
Wij vonden het een ontzettend geslaagde week met jou. Bedankt.
Tot het volgende blog xxx

Anny

Wat een leuke week heb je gehad en wat gezellig om te lezen. Nu maar weer aan het werk gewoon de dagelijkse dingen doen zoals het moet.
we wachten weer op je volgend verhaal.
Groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active