gerrianne.reismee.nl

De schoolvakantie is weer voorbij

Dinsdag 6 juni 2017
Door het slechte weer en een ongeluk op de snelweg was het zo druk op de weg dat mijn hostson en ik er 's ochtends 45 minuten over doen om op school te komen. Omdat bijna iedereen vaststond, was het niet zo'n groot probleem. Eenmaal op school blijkt dat nursery een dagje weggaat, dus mag ik een ochtend helpen in reception (1 klas hoger dan nursery). We dansen, eten toast (want het is Toastie Tuesday) en de kinderen schrijven. Het is erg leuk! Thuis doe ik de was en haal ik wat boodschappen voordat het weer tijd is om mijn hostson op te halen. Van zijn moeder mag hij vanaf nu geen televisie meer kijken op maandag t/m woensdag, dus hij was even flink chagrijnig toen we thuiskwamen. Na zijn huiswerk en douche is hij gelukkig weer opgeknapt, dus kunnen we nog even spelen voordat het etenstijd is.

Woensdag 7 juni 2017
Als ik klaar ben met mijn taken ga ik naar de bibliotheek, waar ik toevallig ook Perrine tegenkom. We kletsen even en dan ga ik naar huis om te lunchen, want 's middags ben ik in nursery. Met 1 van de juffen maak ik een display voor foto's van de kinderen en we lopen ontzettend te stuntelen, maar we kunnen er wel om lachen. Helemaal als het af is en we zien dat het er een beetje kerstig uitziet. Ach ja :P Ik verf nog met de kinderen en 1 van de meisjes verft mij per ongeluk ook een beetje, haha. Na schooltijd koop ik 3 entreekaartjes voor mijn hostfamily voor de summerfair die zaterdag op school plaatsvindt en ik laat aan een moeder weten welke data mijn hostson in de zomer naar 1 van zijn vele zomerkampen gaat. Thuis eten we na het huiswerk en een douche samen met mijn hostmum, waarna ik afruim, de afwas doe (de vaatwasser zit al vol), de vuilnisbakken aan de weg zet en de gordijnen dichtdoe. En dan ben ik vrij!

Donderdag 8 juni 2017
's Ochtends geeft mijn hostmum me wat extra taken, waardoor ik helaas de lunch met Anna, Maxi en Perrine moet afzeggen. Wat jammer! Mijn hostparents vertrekken al vroeg om te kunnen stemmen voordat ze naar het werk gaan, dus mijn hostson ziet ze maar heel kort 's ochtends. Na schooltijd speelt hij een hele tijd op het plein en thuis spelen we nog even. Na het douchen, eten en televisie kijken (het is donderdag, dus het mag!) spelen we nog een spelletje en dan lees ik hem voor en breng ik hem naar bed. 's Avonds pas ik op totdat mijn hostparents tegen 21.30 uur weer thuis zijn.

Vrijdag 9 juni 2017
Mijn hostmum werkt vanuit huis, want 's middags wil ze met mijn hostson naar de dokter. 's Ochtends doe ik al mijn taken, ik ruim de afgeleverde boodschappen op, ik draai in totaal 4 wassen deze dag en omdat mijn hostparents zijn vergeten om gisteravond de vaatwasser aan te zetten, doe ik dat 's ochtends en pak ik hem pas 's middags uit. 's Ochtends ga ik naar de Starbucks waar ook weer 2 nieuwe meiden aanschuiven en daarna lunch ik met Anna, Maxi en Perrine bij Morrisons. Ik koop vuilniszakken (de vuilniszakken die mijn hostmum had besteld zijn te klein) en later haal ik mijn hostson op van school. Als hij met mijn hostmum terugkomt van de dokter eten we samen, we lezen zijn huiswerk, hij doucht en ik breng hem naar bed, waarna ik opnieuw oppas.

Zaterdag 10 juni 2017
Met Anna en Perrine ga ik naar Kingston waar Anna haar vooruitbetaling voor haar tatoeage inlevert en verder hebben we een lekker rustig dagje. We eten bij Zizzi, halen een ijsje bij the Wafflemeister (want het is véél beter weer dan ze hadden voorspeld aan het begin van de week) en we struinen wat rond. Thuis klets ik een tijdje met mijn hostdad en kijk ik Netflix. Is ook belangrijk!

Ook vandaag (zondag 11 juni 2017) is het weer veel beter dan ze hadden voorspeld aan het begin van de week, dus kunnen Anna, Perrine en ik gewoon onze geplande picknick houden, jeej! Ik ga er zo dus gauw vandoor :)

Er staan nieuwe foto's in de volgende mappen:
- Weybridge en omgeving
- London
- Kingston upon Thames

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Jose

OK weer een drukke week gehad. Dus vandaag lekker genieten van het weer en je vriendinnen. Wij zijnvanmiddag uitgenodigd bij Tessa.
Veel plezier en tot de volgende blog. xxx

Rob

Ik krijg de mailtjes niet, maar via FB toch weer gevonden. Leuk te lezen! Wel altijd even zoeken naar de foto's.. maar misschien is dat mijn eigen onhandigheid

Anny

Lekker druk geweest deze week zo te lezen, alleen jammer dat je zo nu en dan een afspraak moet afzeggen.
Maar goed soms is dat niet anders dat hoort nu eenmaal bij het werk zullen we maar zeggen.
Veel plezier deze week en maar tot de volgende keer, groetjes van ons.

Jeannette

Dat was dus weer een drukke maar gezellige week. Leuk om te lezen weer allemaal.
Fijne week en tot de volgende blog:)
Xxx liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active