gerrianne.reismee.nl

Zonnig weekje

Maandag 12 juni 2017
Nadat ik een was heb aangezet, het ontbijt heb gemaakt en de familie heeft gegeten, breng ik mijn hostmum naar het station en mijn hostson naar school. Op de terugweg tank ik de auto vol en thuis maak ik schoon. 's Middags maak ik een wandeling, strijk ik en dan is het tijd om mijn hostson weer van school te halen. We doen zijn huiswerk, hij doucht en nadat mijn hostmum thuis is gekomen, eten we samen. Als zij buiten zijn, ruim ik af. Een lekker productief dagje!

Dinsdag 13 juni 2017
In nursery maak ik schoon en zowel in nursery als in reception slijp ik een hele berg potloden. Zo veel dat ik er blaren aan overhoud, haha. 's Middags draai ik een aantal wassen en dan ga ik mijn hostson ophalen. Op het plein klets ik even met Nadja en daarna gaan we naar huis. Ik maak het eten klaar, we eten, doen huiswerk, mijn hostson doucht en dan komt mijn hostmum thuis. Ik rond mijn taken af en dan kan ik naar boven voor een lekker relaxt avondje :)

Woensdag 14 juni 2017
Mijn hostmum werkt deze woensdag niet thuis, dus breng ik zelf mijn hostson naar school nadat ik de was, vaatwasser en het ontbijt heb gedaan. Als ik thuis ben maak ik schoon, ik haal boodschappen en strijk ik. 's Middags in nursery doe ik hamertje tik met de kinderen en we halen het zwembadje naar buiten, want het is superwarm! Ik neem mijn hostson mee naar huis, waar ik zijn tassen uitzoek, het eten voorbereid en dan is het tijd voor een watergevecht in de tuin :) Daarna doucht hij, doen we zijn huiswerk, ik kook, we eten, ik ruim op en we spelen met treintjes totdat mijn hostdad thuis is. Hij heeft vertraging met de trein, dus het is wat later dan gedacht, maar het is gezellig!

Donderdag 15 juni 2017
's Ochtends vertrekken we extra vroeg, want mijn hostmum moet worden afgezet op het station en ze begint vandaag eerder. Mijn hostson en ik zijn al op school als de deuren nog niet eens open zijn. Mooi op tijd :P Thuis maak ik weer schoon en daarna ga ik met Charlene naar het park. Het is erg gezellig! 's Middags strijk ik en dan haal ik mijn hostson op. Hij speelt nog een hele tijd op het schoolplein terwijl ik met Charlene klets. Thuis is het opnieuw tijd voor een watergevecht. Daarna douche ik mijn hostson, ik kook en na het eten komt mijn hostmum thuis terwijl ik opruim. Als mijn hostson in bed ligt, gaan mijn hostparents uit en pas ik op.

Vrijdag 16 juni 2017
Mijn hostmum werkt vanuit huis, dus zij brengt mijn hostson naar school. Ik doe mijn standaard werkzaamheden en dan ga ik naar Starbucks. Er zijn alweer nieuwe au pairs! Ik lunch met Roos en Lucia bij Morrisons en thuis doe ik wasgoed. Als ik mijn hostson ophaal, speelt hij een tijd op het plein en daarna doen we wat huiswerk in de auto. Als we bij de tennisclub zijn, zwemmen we samen totdat zijn zwemles begint. Ik trek nog wat baantjes en dan kleed ik me gauw om, zodat ik klaar ben voordat zijn les voorbij is. Als we thuiskomen heeft mijn hostmum de boterhammen voor het avondeten klaargemaakt, een aangename verrassing! We eten gezellig samen en als mijn hostdad thuiskomt, gaan mijn hostparents samen een avondje uit. Ik breng mijn hostson naar bed en pas opnieuw op.

Zaterdag 17 juni 2017
De dag begint met wat werkzaamheden (mijn hostmum had een briefje neergelegd met wat verzoeken), maar daarna kan ik weekend houden. Er zijn pannenkoeken over van het ontbijt, dus die mag ik opeten. Lekker! De rest van de dag ben ik bij Perrine, want die moet op Toffee (de hond van haar hostfamily) passen en een taart voor ze bakken. We hebben ontzettend veel lol tijdens het bakken en het is erg jammer dat we niet en stukje kunnen proeven, want de taart ziet er heerlijk uit! We lunchen samen, laten Toffee uit langs de rivier en verder doen we lekker helemaal niks. Het was superwarm en heel gezellig! Thuis drink ik een glas rosé met mijn hostparents en ik kijk televisie op mijn kamer.

Zondag 18 juni 2017
Ik heb bijna geen zomerkleren meegenomen toen ik in januari deze kant op kwam (kofferruimte was beperkt natuurlijk) en het is vandaag 31 graden, dus hoog tijd voor een korte broek! Ik vind er één en dan ga ik naar het park om te picknicken en een boek te lezen. Later op de middag verhuis ik naar het cricketveld. Het voelt net als vakantie :) Als ik thuiskom blijken de vader en broer van mijn hostmum op de oprit te wachten, dus ik laat ze binnen en geef ze wat te drinken. Mijn hostmum komt gelukkig snel thuis en dan ga ik naar boven voor deze blog ;)

Er staan nieuwe foto's in de volgende albums:
- Kingston upon Thames (nu echtttt, vorige week was ik ze vergeten)
- Weybridge en omgeving
- Starbucks

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Jose

Lekker he dat warme weer, wordt je gelijk vrolijk van.
Leuk dat je Perinne het zo goed kunnen vinden.
Kijk weer uit naar je volgende blog.
Liefs xxx

Jeannette

Leuk om te lezen allemaal:)
De zonnigheid straalt er af ;)
Fijne week, tot de volgende blog xxx liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active