gerrianne.reismee.nl

Laatste week voor de zomervakantie

Woensdag 28 juni 2017
's Ochtends doe ik al mijn klussen en 's middags help ik in nursery door alle werkjes en andere aangeplakte papieren van de muren te halen voor de grote schoonmaak die aan het eind van de week plaatsvindt. Voordat ik wegga krijg ik van de juffen en kinderen een mooie foto met achterop de namen van de kinderen (zelf geschreven, dus is éééven puzzelen :P), een kaartje en een douchesetje als bedankje, heel lief! Thuis is het erg gezellig met mijn hostson en tijdens het avondeten belt mijn hostmum om te zeggen dat ze verlaat is, dus of ik hem naar bed kan brengen en ook kan oppassen. Uiteindelijk zijn mijn hostparents om 20.45 uur thuis, dus dan kan mijn vrije tijd beginnen!

Donderdag 29 juni 2017
Een hele drukke dag met wat extra taken, waaronder het kopen van 2 zwemtops voor mijn hostson. Ik bel eerst met Marks & Spencer om te kijken of ze die hebben en daarna rijd ik die kant op. Wat een gigantische winkel! De Tesco ernaast (waar ik wat boodschappen moet halen) is minstens even groot, echt niet normaal. Mijn hostson is een dagje weg met school en als ik hem ophaal is hij heel erg moe. Na het eten is hij daardoor erg knuffelig (altijd goed!) en hij komt tot de conclusie dat ik heel duur haar heb, want "het is goud op sommige plekken!" Na zijn douche komt hij weer wat tot leven. We spelen een paar spelletjes en dan is het bedtijd. Uiteindelijk pas ik op tot 22.45 uur, want mijn hostparents hebben een afscheidsavond van de directrice van mijn hostsons school.

Vrijdag 30 juni 2017
Mijn hostparents zijn allebei thuis vandaag, maar ze vragen me deze dag toch te beschouwen als een normale werkdag. Dus nadat ik mijn taken klaar heb ga ik naar Starbucks, waar we besluiten ons drinken mee te nemen naar het park; het is mooi weer! Daarna lunch ik met Anna bij Morrisons en dan is het tijd om weer naar huis te gaan. Op school laat ik mijn hostson een tijd op het plein spelen en omdat hij naar de kapper moet, gaan we niet naar zijn zwemles, maar naar huis. Terwijl mijn hostmum met hem naar de kapper gaat, kook ik het eten. We eten met z'n tweetjes, ik douche hem, ruim wat op en dan ben ik vrij. Een lekker rustig avondje!

Zaterdag 1 juli 2017
Mijn hostfamily gaat op vakantie, maar ik vertrek al naar het station voordat zij naar het vliegveld gaan. Ik ga namelijk een dagje naar Brighton met Ã…sa-Linn en Perrine! We hebben wisselend weer (we maken in een uur tijd 2 foto's en op de 1 lijkt het winter en op de ander zomer :P), maar over het algemeen is het goed. We gaan naar the Royal Pavillion, wandelen door the Lanes, lopen over de pier en zitten op het strand. Een fijn dagje! Als ik thuis kom, blijkt dat de koelkast op beschimmeld brood na leeg is - een beetje jammer... Wat wel fijn is: ik kan lekker beneden Netflix kijken en daar maak ik mooi van!

Zondag 2 juli 2017
Ik doe de taken die mijn hostmum me heeft meegegeven voor tijdens hun vakantie en ik ga naar Morrisons waar ik heb afgesproken met Ã…sa-Linn en Perrine. We halen wat boodschappen en rijden dan in Ã…sa-Linns auto naar Perrines huis. We lunchen samen, laten Toffee (de hond) uit en beginnen dan aan onze filmdag! Uiteindelijk hebben we tijd voor 2 films in plaats van de ambitieuze lijst die we van tevoren hadden opgesteld, maar het is er niet minder leuk om :) Als ik thuis kom sproei ik de planten in de tuin, ik strijk en dan ben ik klaar voor vandaag.

Er staan nieuwe foto's in de volgende albums:
- Weybridge en omgeving
- Brighton

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Jose

Weer een drukke week, maar dat is altijd voor de zomervakantie. Alles moet geregeld worden.
Wel leuk van de kinderen in Nursery, das toch een mooie opsteker. Gaat je hart van groeien als kinderen dit voor je doen. En lekker knuffelen met je hostson is ook genieten.
Kijk uit naar je volgende blog. Fijne vakantie

Jeannette

Dat was weer een drukke week, met veel gezellige, leuke en lieve momenten. Nu zij op vakantie zijn heb je wat meer tijd voor jezelf, geniet ervan! Je blogs zijn elke week erg leuk om te lezen met een fijne sfeer:)
Tot de volgende blog, fijne (vakantie)week! XXX liefs

Gert

Eindelijk vakantie. Lekker bijkomen en nieuwe energie op doen. Veel plezier. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active