gerrianne.reismee.nl

Zomervakantie (week 3 van 9,5)

Tijdens het typen van mijn blog voor deze week liep mijn laptop vast en was vervolgens alle tekst weg (ik was al bijna klaar :P), dus ik doe even een verkorte versie.

Maandag 17 juli t/m vrijdag 21 juli 2017
Het is een drukke week met 2 speelafspraakjes, een dagje Bockett's Farm, een dagje op pad met mijn hostson, 2 andere jongens en Charlene (hun nanny), een multi sports camp, mijn gewone taken, een grote opruimactie in de speelkamer en een oppasavond. Hetzijn lange dagen (in totaal meer dan 50 uur), maar het is erg gezellig met mijn hostson!

Zaterdag 22 juli 2017
Op aanraden van mijn hostparents gaan Ã…sa-Linn, Perrine, Julia en ik naar Cambridge en man oh man, wat valt dat tegen :P De mensen zijn onvriendelijk (we worden meerdere keren aan de kant geduwd en Ã…sa-Linn wordt ondergespuugd door een dakloze man), voor een bezoek aan King's College (overigens een heel mooi gebouw van de buitenkant) betalen we 9 pond p.p., maar je mag het gebouw niet eens in en we willen graag een tochtje maken op een punting boot, maar ze zijn zo druk dat we pas heel laat zouden kunnen. Dat laatste is trouwens een geluk bij een ongeluk, want vanaf halverwege de middag regent het pijpenstelen, dus we zijn allang blij dat we punting aan ons voorbij moeten laten gaan, haha. We eten wel een heel lekkere Chelsea Bun Sundae bij Fitzbillies en verder hebben we het ook erg gezellig, dus alsnog is het een leuke dag. Maar Cambridge? Daar hoeven we niet zo nodig meer heen ;)

Zondag 23 juli 2017
Een lekker rustig dagje om bij te komen van de week en op te laden voor de nieuwe week. Ik ga nog wel even lunchen met Åsa-Linn, Perrine en Solenn, maar verder doe ik héél weinig. Ook wel eens fijn :)

Er staan nieuwe foto's in de volgende albums:
- Cambridge
- Bockett's Farm
- Weybridge en omgeving
- Starbucks (met een héél speciale spelling deze keer!)

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Rob

Dit is wel heel kort hoor! Nouja, moet je't zelf maar vertellen deze week.

Jose

Kort maar krachtig.
Xxx

Peter

Ik dacht dat die Engelsen zo beleefd waren?
Nou ja, kun je ze daar ook nog iets bijbrengen in ieder geval ;)

Jeannette

Idd een korte versie deze keer.
Vreemd hoor dat ze in Cambridge niet zo beleeft zijn.
Fijne week en tot het volgende (hopelijk langere) blog:;
XXX liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active