gerrianne.reismee.nl

Zomervakantie (week 4 van 9,5) en bezoek!

Maandag 24 juli 2017
's Ochtends pak ik mijn hostsons tas in, want hij gaat vandaag weer naar een kamp! Samen met mijn hostmum breng ik hem weg en zij werkt vanuit huis. Ik doe al mijn taken en ga 's middags naar Starbucks en wandel langs de Wey. Bij het ophalen van mijn hostson is het serious business - ik heb een tag gekregen èn ik moet ik wachtwoord noemen voordat iemand hem binnen gaat ophalen. Thuis eten we samen en daarna was ik af.

Dinsdag 25 juli 2017
De komende 2 dagen ben ik vrij, want mijn broer Rob en schoonzus Lisanne zijn in Londen! Ik ga al vroeg op weg naar hun hotel. Best gek om ze zo ineens te zien. We ontbijten samen op King's Cross St. Pancras Station en hebben verder ook een vol programma. We gaan naar de Harry Potter winkel bij perron 9 3/4, wandelen vanaf Green Park via Buckingham Palace, St. James's Park en The Horse Guard Parade naar de Big Ben waar we koffie drinken op dezelfde plek waar mijn vader, Rob en ik dat 10 jaar geleden ook deden. We reizen naar Oxford Street waar we natuurlijk even winkelen en gaan dan na een tussenstop de Mc Donald's (moet ook gebeuren) met de trein naar Weybridge waar Rob en Lisanne mijn hostdad en hostson ontmoeten en het huis zien, inclusief vos in de tuin. We gaan met de auto naar The Elmbridge Arms en nadat we hebben gegeten breng ik ze naar het station. Wat een leuke dag en wat keek ik er al lang naar uit! Rob en Lisanne hadden ook een hele stapel tijdschriften van Peter en Marije bij zich (dankjewel!), dus ik kan weer even vooruit :)

Woensdag 26 juli 2017
Ik reis opnieuw mooi op tijd naar King's Cross St. Pancras Station om te ontbijten met Rob en Lisanne en daarna gaan we naar London Zoo. Het weer is niet zo mooi, maar wel beter dan voorspeld, dus prima! Bij de tassencontrole bij de ingang wordt mij gevraagd hoe oud ik ben, want onder de 18 mogen ze geen tassen openmaken... En bedankt hè! Als ik zeg dat ik 27 ben zeggen ze dat het eten en water in Nederland dan wel heel goed moet zijn en dat ze zeker eens langs moeten komen :P We zien veel dieren en eten uiteindelijk samen in een pub bij Rob en Lisannes hotel in de buurt en dan reis ik terug naar Weybridge. Opnieuw een geslaagde dag!

Donderdag 27 juli 2017
Mijn hostson gaat opnieuw naar kamp en omdat ik zijn ontbijt èn lunch moet klaarmaken, sta ik wat eerder op. Mijn hostmum heeft wat nodig uit de supermarkt, waardoor ik in plaats van eten te maken al om 07.30 uur boodschappen aan het doen ben. Als ik terugkom heeft mijn hostmum al een gedeelte van de lunch en het ontbijt gemaakt, dus dat scheelt. Ik breng ondertussen mijn hostdad naar het station en tussendoor draai ik wat wassen, pak ik de vaatwasser uit en in en zorg ervoor dat mijn hostson zijn tanden poetst en zich aankleedt terwijl ik zijn tas inpak. Op weg naar zijn kamp brengen we mijn hostmum naar het station en als ik thuis ben ga ik gauw verder met mijn taken. Dan reis ik naar Londen om nog een laatste keer te lunchen met Rob en Lisanne, fijn dat dat even kan! We zeggen gedag en dan ga ik naar huis om verder te gaan met wasgoed en daarna mijn hostson weer op te halen. Ik kook, we eten, hij doucht, ik lees hem voor en breng hem naar bed, waar hij zo'n 3 kwartier later weer uitkomt, omdat hij papa en mama wil bellen. Die zitten in een musical, maar ik stuur ze een sms'je, want ik weet niet zeker of hij al is begonnen en mijn hostson is best overstuur dat hij ze alleen 's ochtends heeft gezien en ze verder ook niet meer heeft gesproken. Uiteindelijk bellen ze even en dan is alles weer goed. Ik pas op tot 23.30 uur.

Vrijdag 28 juli 2017
Mijn hostson en ik brengen mijn hostdad en hostmum naar het station en daarna kleedt hij zich aan terwijl ik de afgeleverde boodschappen opruim. Zijn vriendje komt tegen 10.00 uur en blijft tot 15.15 uur en ze spelen lief samen. In de tussentijd doe ik mijn taken en als we onze lunch hebben opgegeten, neem ik ze mee naar het park. Als zijn vriendje is opgehaald, speelt mijn hostson eventjes alleen en daarna doen we een spelletje, doucht hij en maak ik het avondeten klaar. Na het eten komt mijn hostdad thuis en hij neemt het over nadat hij zich heeft omgekleed. 's Avonds doe ik lekker rustig aan!

Zaterdag 29 juli 2017
Nadat ik heerlijk heb uitgeslapen ga ik met Perrine en een vriendin van haar uit België naar Kingston, want Perrine doet zichzelf een tatoeage cadeau voor haar verjaardag. We drinken wat bij Starbucks, gaan naar de Primark en na de tatoeage gaan we weer met de busnaar Weybridge.

Zondag 30 juli 2017
Een rustig dagje! Ik ben vooral thuis, maar maak nog wel een wandeling. Op verzoek van mijn hostmum doe ik nog een was in de droger, maar verder ben ik natuurlijk vrij. Een lekker rustig weekend, ookniet verkeerd :)

Er staan nieuwe foto's in de volgende albums:
- Weybridge en omgeving
- London
-Starbucks

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Gert

Nog 4 weken!! Het aftellen is begonnen! Xxx

Jeannette

Dat was een leuke, drukke week!
Weer erg leuk om te lezen allemaal.
Tot de volgende blog, fijne week:)
XXX liefs

Rob

We had so much fun!

Jose

Fijn dat Rob en Lisanne deze week hebben doorbroken. Leuke afwisseling en over 4 weken zien we elkaar weer.
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active