gerrianne.reismee.nl

Zomervakantie (week 7 van 9,5)

Maandag 14 augustus 2017
Mijn hostparents zijn allebei thuis deze week vanwege treinproblemen door werkzaamheden op Waterloo Station. Ik begin de dag met ontbijt maken voor de heren, schoonmaken, het draaien van 2 wassen en het wasgoed van dit weekend strijken en vouwen. 's Middags haal ik mijn hostson op bij Chelsea Football Camp in Cobham. Als ik kom aanrijden staan er al fans te wachten in de hoop dat ze bekende voetballers zien en éééven worden de telefoons erbij gepakt om foto's te maken, tot ze zien dat ik achter het stuur zit. Haha, dat krijg je met zo'n dikke auto :P Weer thuis draai ik nog 2 wassen, ik douche mijn hostson en maak eten en we eten met z'n tweetjes.

Dinsdag 15 augustus 2017
Na het ontbijt, het draaien van 2 wassen en het maken van een méééga lunchpakket (2 boterhammen met garnalencocktail, worstjes, komkommer, chips, flapjacks en aardbeien) voor mijn hostson breng ik hem naar Chelsea Football Camp en op de terugweg haal ik wat boodschappen. Ik ga naar het park en draai thuis nog 2 wassen voordat ik mijn hostson weer ophaal. Ik kook, we eten, ik was af, ruim op en douche meneer en dan ben ik vrij.

Woensdag 16 augustus 2017
Ik word om 06.15 uur wakker van een piepende wasmachine, dus om 06.30 uur sta ik al wasgoed in de droger te proppen, goedemorgen! Ik maak ontbijt, een lunchpakket, pak de vaatwasser uit en om 07.50 uur wordt een vriendje afgezet, waarna ik de beide jongens naar Chelsea Football Camp breng. Thuis maak ik schoon en strijk ik. Ik drink gezellig even koffie met Perrine en 's middags haal ik mijn hostson en zijn vriendje weer op uit Cobham. We brengen zijn vriendje naar Walton-on-Thames en als we thuis zijn mag mijn hostson televisie kijken. Ik was af, kook, eten met mijn hostson, douche hem, ruim af en op en zet de vuilnisbakken aan de weg. Omdat mijn hostparents de hele week thuis zijn, ben ik om 18.30 uur vrij.

Donderdag 17 augustus 2017
De ochtend ziet er hetzelfde uit als gisteren, behalve dat mijn hostsons vriendje vandaag niet met ons meerijdt. 's Middags haalt mijn hostdad mijn hostson op en als ik eten heb gemaakt gaan mijn hostparents uit. Mijn hostson en ik eten samen, ik douche hem, ik ruim af en op, draai een was en vouw die op, ik kijk naar mijn hostson op de trampoline (no way dat ik daar op ga :P) en daarna kijken we samen naar een programma over roofdieren. Om 20.30 uur ben ik vrij!

Vrijdag 18 augustus 2017
Mijn hostson en ik gaan samen met Charlene, Charlotte en Vicky (nannies) en 'hun' kinderen naar Snakes and Ladders, een softplay. De kinderen spelen lekker samen, dus wij kunnen gezellig kletsen. Charlotte heeft haar eigen baby ook mee en hij spuugt me nog onder, maar dat mag de pret niet bederven! Het is een leuke dag en om 17.00 uur zijn mijn hostson en ik weer thuis. Met veel moeite krijg ik hem de douche in en als dat klaar is pak ik zijn tas uit, leeg ik alle prullenbakken en dan ben ik vrij. Ik eet gezellig met Perrine, het is echt een fijne dag!

Zaterdag 19 augustus 2017
Mijn hostfamily vertrekt om 04.00 uur naar Italië, dus ik heb het rijk voor mij alleen! Ik mag de auto gebruiken voor korte afstanden dit weekend en mijn hostmum heeft me de Medicin Garden in Cobham aangeraden, dus daar rijd ik heen. Ik had iets heel groots en moois verwacht, maar het is een grasveld met wat paadjes en een terras, dus ik heb het al gauw bekeken. Thuis zit ik lekker in de tuin en 's avonds haal ik Perrine op met de auto (ze woont aan de andere kant van Weybridge) en we kijken samen een film. Zo leuk dat dat een keertje kan omdat ik alleen ben!Als de film is afgelopen breng ik haar naar huis, want het is morgen vroeg dag!

Zondag 20 augustus 2017
Ik was gisteravond helemáál niet moe en de wekker gaat 's ochtends al vroeg, dus uiteindelijk slaap ik maar 5 uur. Iets na zevenen loop ik naar het station waar Perrine al is. We gaan naar Londen waar ik door een foutje van Perrine met mijn tas tussen de poortjes op Waterloo Station vast kom te zitten. Lachen op de vroege ochtend! De eerste 2 obstakels (want de treinen rijden ook in het weekend niet helemaal volgens planning vanwege de werkzaamheden) zijn overwonnen en iets na negenen komen we aan bij het Palace Theatre waar we als eersten in de (dus nog niet bestaande) rij staan voor teruggebrachte kaarten voor Harry Potter and the Cursed Child Part 1 and 2. De voorstelling begint om 13.00 uur en terwijl we eerst nog hoopvol zijn, vervliegt die hoop als het later wordt. Rond 12.45 uur is de hoop helemaal weg als we uiteindelijk toch nog kaartjes weten te bemachtigen! Tussen deel 1 en 2 in eten we en gaan we naar de Lego Store om een afscheidscadeautje voor Perrines hostson te kopen. Na deel 2gaan we weer naar huis. Wat was het supergaaf!!!

Er staan nieuwe foto's in de volgende albums:
- Weybridge en omgeving
- London

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Anny

Wat weer een belevenissen en dat in 1 week, maar wel leuk om te lezen. We kijken alweer uit naar de volgende week.
Als de vakantie voorbij is ga je dan ook nog weer helpen op school ??.
Groetjes van ons.

Gerrianne

Zodra de vakantie voorbij is ga ik inderdaad weer aan de slag op school! Net als vorig schooljaar op de dinsdagochtend en de woensdagmiddag in nursery.

Jeannette

Dat was een enorm drukke week zeg, gelukkig, behalve veel werkzaamheden ook veel leuke/gezellige dingen. Die trampoline, logisch. :(
Geweldig dat jullie toch nog kaartjes kregen op het laatste moment!:)
Weer erg gezellig om te lezen allemaal, elke week weer leuk!
Fijne (werk)week, xxx liefs

Jose

Heb weer kunnen lachen op de vroege ochtend (8.00uur). Wat maak je toch veel mee als nanny. Leuk nog 5 dagen wachten....kijk ernaar uit.
Liefs
Jose xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active