gerrianne.reismee.nl

Een weekje thuis ennnn een nieuwe uitdaging!

In de afgelopen week was het dan zover: ik vloog naar Nederland! Hoe leuk ik het hier ook heb, ik keek er stiekem wel heel erg naar uit.Het was een topweek!

Ik ben op visite geweest bij familie (inclusief ome Jaap en tante Anny èn ik zag Hendrik van de Wieke nog op z'n fiets!), heb een familiedag gehad, ben meerdere keren uit eten geweest, ben met mijn vader metde vrachtwagen naar Tjalleberd en Leeuwarden geweest, heb gepitch&putt, ben naar mijn broers winkel geweest en naar Giethoorn. Al met al een volle, maar oh zo leuke week! En wat was het fijn om weer lekker Nederlands te eten ;)

Voordat ik naar Nederland vloog, had ik al wat in gang gezet voor mijn vervolg als au pair en dat is in deze week definitief geworden. Vanaf 4 januari zal ik als au pair aan de slag gaan bij een gezin met 2 jongens (Mathew van 5 en Findlay van 1) in Schotland. Als ik daar ben zal hun derde kind geboren worden. Ik heb er superveel zin in en ben benieuwd naar het land!

Maar eerst ben ik natuurlijk nog gewoon in Weybridge :) Ik ben gisteravond weer teruggekomen en het is echt even wennen. Ik had niet verwacht dat terugkomen na een vakantie lastiger zou zijn dan hier voor de eerste keer heengaan, maar dat gaat wel weer over. Mijn hostson is in ieder geval errrg blijmij weer te zien, haha.

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Gert

Vakantiegevoel is dan snel voorbij, maar jij kunt die uitdaging wel aan. Tot over 3,5 maanden!!

Jose

Ja de dagen vlogen voorbij. Super gezellig dat je weer thuis was. Het gewone leven en taken gaat nu verder. Succes daar en tot de volgende blog.
xxxx

Aly

Schotland ! Wauw wat een verandering maar super leuk voor je. Hele andere setting he maar dat is alleen maar leuk om naar uit te kijken. Prachtig land hoor. We zijn er twee keer op vakantie geweest. Koop maar vast parapluutjes ? En voordat je die "heerlijke" haggis gaat eten eerst ff googlen ?

Annie

Fijn om even weer "thuis" tezijn en dat je ervan hebt genoten. Hoorde al van Marjan dat ze jou heeft gezien ?. Wat een goed en mooi vooruitzicht om naar Schotland tegaan weer nieuwe uitdaging. Groetjes

Jeannette

Fijn dat je zo'n gezellige week had en superfijn om je weer te zien!
Natuurlijk is het even wennen na een weekje in je eigen vertrouwde kikkerland;), maar je went vast snel weer en je weet dat je over drieeënhalve maand alweer teruggaat. En natuurlijk is je hostson enorm in zijn sas dat je weer terug bent! Superleuke die nieuwe uitdaging in Schotland, weer een heel ander land met heel veel nieuwe indrukken. Vast ook lekker druk met 2 kleine jochies en een baby'tje in huis.
Een fijne week, ik hoop dat de heimwee snel over is!
Xxx liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active