gerrianne.reismee.nl

Terug naar school

Dinsdag 7 november 2017
's Ochtends begin ik met de vaatwasser en het ontbijt en ik eet zelf terwijl ik huiswerk doe met mijn hostson. Ik maak wat dingen aan kant voor als de schoonmakers komen en dan vertrekken we naar het station om mijn hostmum weg te brengen. Als ik mijn hostson vervolgens naar zijn lokaal heb gebracht, ga ik naar nursery. Dat is al even geleden! We spelen buiten, doen mindfulness en pilates en dan blijkt dat Toastie Tuesday verleden tijd is. Het was toch wat onhandig dat het brandalarm er af en toe door afging ;) De kinderen krijgen fruit, we oefenen een liedje voor het kerstconcert, spelen nog weer buiten en dan zit het er weer op. Thuis doe ik een was in de droger en ik draai nog 2 wassen, maak aardappelpuree en ga dan even liggen, want mijn hoofd bonkt! Voordat ik mijn hostson ophaal stop ik het wasgoed in de droger. Als we weer thuiskomen van school kook ik, waarna we eten en huiswerk maken. Ik stop nog een was in de droger, douche mijn hostson en daarna ben ik vrij. Als ik zelf heb gedoucht moet ik nog wel even oppassen terwijl mijn hostmum mijn hostdad van het station haalt, dus ik speel nog even met mijn hostson en zijn lego.

Woensdag 8 november 2017
Mijn hostmum werkt de rest van de week vanuit huis en zij brengt vanochtend de heren weg en maakt ook hun ontbijt. Ik maak de keuken schoon, stofzuig, strijk, maak mijn hostsons bed op en leg zijn kleren voor morgen klaar, waarna ik met Juliette naar het Baker Street Coffee House ga om haar verjaardag te vieren met een gebakje! Het is gezellig bijkletsen en de tijd vliegt voorbij. 's Middags ga ik naar nursery, waar 1 van de kinderen een poepbroek heeft, dus daar mag ik mee helpen. Verder stop ik tekeningen en knutsels in boekentassen en mappen, help de kinderen met knippen en ik speel buiten met ze. Als ik mijn hostson uit zijn lokaal heb gehaald, speelt hij op het plein terwijl ik klets met Charlene, Charlotte en Julia. Thuis begin ik met koken, waarna mijn hostmum het afmaakt. Na het eten ruim ik af en op, was af en zet de vuilnisbakken aan de weg.

Donderdag 9 november 2017
Ik draai 2 wassen, pak de vaatwasser uit en in, maak het ontbijt, doe huiswerk met mijn hostson en terwijl mijn hostmum hem naar school brengt, breng ik mijn hostdad naar het station. Als ik terug ben, stofzuig ik gauw, ik maak schoon, maak mijn hostsons bed op, leg zijn kleren voor morgen klaar en dan worden de boodschappen afgeleverd. Die ruim ik op en dan strijk ik en vouw het wasgoed. Ik haal de boodschappen die mijn hostmum niet heeft besteld en daarna heb ik even vrije tijd. Ik wandel naar het park en lees daar tot het begint te regenen. Weer thuis zet ik de geleegde vuilnisbakken weg, snijd komkommer voor het avondeten en ga dan naar school. Ik klets met Charlotte terwijl mijn hostson speelt en daarna gaan we naar de gym. We doen zijn huiswerk daar en na de gym rijden we naar huis. Mijn hostmum heeft het avondeten klaargemaakt, dus we kunnen meteen gaan eten. Daarna douche ik mijn hostson, ruim af en op en om 19.30 uur ben ik vrij.

Vrijdag 10 november 2017
Ik stop een was in de droger en een was in de wasmachine, doe de vaatwasser, maak het ontbijt, maak mijn hostsons bed op, doe zijn huiswerk met hem en zorg ervoor dat hij klaar is voor school, waarna mijn hostparents hem wegbrengen. Ik maak ondertussen schoon, strijk, vouw wasgoed en dan worden er opnieuw boodschappen afgeleverd die ik opruim. Ik kan uiteindelijk pas laat naar Starbucks, maar er zijn gelukkig nog au pairs. Ik lunch met Sohayla en Louise bij Morrisons en dan krijg ik een sms'je van mijn hostmum of ik nog wat boodschappen mee kan nemen, dus die haal ik meteen. Thuis pak ik mijn hostsons zwemtas in en dan ga ik hem ophalen. Hij speelt heel lang op het plein, want in eerste instantie willen mijn hostparents dat ik in 1 keer doorga naar zwemles. Dat betekent dat we 2 uur te overbruggen hebben! Ik klets met wat nannies, au pairs en moeders en uiteindelijk is het echt te koud om nog langer te blijven. In de auto doen we mijn hostsons huiswerk en dan belt mijn hostmum dat we tóch even thuis kunnen komen. Opa en oma zijn op bezoek, dus dat is wel leuk voor mijn hostson. Ik pak gauw zijn gym- en schooltas uit en dan rijden we door naar zwemles. Na de zwemles douche ik mijn hostson, droog zijn haar en zorg ervoor dat hij is aangekleed en dan lever ik hem af in het restaurant beneden, waar zijn ouders, opa en oma op hem wachten. Ik rijd gauw naar huis om hun eten in de oven te zetten, mijn hostsons gymschoenen te poetsen, zijn gymtas in te pakken en dan ga ik naar the Elmbridge Arms om te eten met 4 andere au pairs. Het is gezellig, maar ik maak het niet al te laat, want ik ben moe!

Zaterdag 11 november 2017
Van mijn hostfamily heb ik in augustus al mijn afscheidscadeau gekregen en vandaag is de dag om die te verzilveren: ik ga met Sohayla naar de Lion King musical! We lunchen eerst bij Masala Zone in Covent Garden en dan lopen we naar het Lyceum Theatre. Het is echt een geweldige musical, een supercadeau :) Als het is afgelopen, wandelen we samen richting het station, maar Sohayla gaat nog met vriendinnen Londen in, dus daar nemen we afscheid. Het was een gezellige dag!

Zondag 12 november 2017
Ik ga met de bus naar Kingston, waar ik onder andere een bezoekje breng aan de Apple Store en de Hema (altijd leuk!). In het winkelcentrum worden eerst 2 minuten stilte gehouden, want het is dodenherdenking. Ik haal wat kleine afscheidscadeautjes voor nursery en stroopwafeltjes voor het team en ga dan weer naar huis. Het voelt alsof het zaterdag is, dus dat is wel een beetje jammer :P

Er staan nieuwe foto's in het volgende album:
- London (2)

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Jose

Van je hele verhaal blijft de poepbruin hangen. Vies toch?
Maar al met alweer een week voorbij.
Liefs Jose xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active