gerrianne.reismee.nl

Even thuis!

Na bijna een jaar in Weybridge was het gisteren tijd om afscheid te nemen van mijn hostfamily en naar huis te vliegen. Sowieso stond de afgelopen week vooral in het teken van afscheidsbrunches en -etentjes, kerstlunches en kerstdiners. Het was kortom erg gezellig!

Met mijn hostfamily had ik dinsdagavond een afscheidsetentje bij een tapasrestaurant in Weybridge en woensdagochtend zette mijn hostmum mij af op Gatwick Airport. Toen ik aankwam op Schiphol, werd ik opgehaald door mijn vader en stiefmoeder. Wat fijn om ze weer te zien! We gingen nog even wat drinken bij Starbucks (om het af te leren) en tot mijn grote verbazing stond ineens 1 van mijn broers voor mijn neus. Ik was zó verrast, echt superleuk! Thuis wachtte mijn schoonzusje al op ons en we aten met z'n allen, een fijn welkom :)

De komende 2 weken ben ik lekker thuis, daar keek ik ook wel naar uit hoor! En daarna begint een nieuw au pair avontuur in Schotland. Ik ben benieuwd :)

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Jose

Wij zijn ook blij dat je thuis bent ook al is het voor even.
Liefs José Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active