gerrianne.reismee.nl

De eerste werkdagen en afspreken met au pairs

Ik ben inmiddels 1,5 week in Schotland en het voelt al véél langer! Ik ben al helemaal gewend bij Ross en Heather en de jongens raken langzamerhand gewend aan mij. Vooral met Findlay gaat het boven verwachting, want de kleine man heeft het normaal niet zo op vreemden schijnt. Gelukkig gaat dat dus goed :)

Werken
De eerste ochtend waarop ik alleen zou zijn met de jongens, werkte Ross vanuit huis vanwege een mogelijk gaslek. Als we plotseling weg zouden moeten, dan was er in ieder geval nog een auto thuis. Om ervoor te zorgen dat ze hun vader niet lastigvielen, zei Heather dat ik Mathew en Findlay het beste kon meenemen naar mijn slaapkamer en daar hebben we ons prima vermaakt. Er was gelukkig ook geen gaslek ;) De woensdag en donderdag werkte ik de hele dag en toen was ik wel echt alleen met de jongens. Omdat vooral Findlay erg verkouden is, bleven we woensdag thuis, maar donderdag zijn we 's middags even naar een speeltuin geweest. Erg koud en winderig, maar de jongens hadden het naar hun zin!

Glasgow en naar de film
Zaterdag ging ik met Kimberly (een Duitse au pair) naar Glasgow. Nadat we hadden geluncht bleken er meer au pairs in de stad te zijn, dus hebben we hen opgezocht. Samen met Roksi (Duits) en Lorine (Frans) zijn we naar de Gallery of Modern Art geweest. Ja inderdaad, die ene waar ik vorige week ook al was. Maar hé, het is gratis en het is er warm en droog ;) Daarna sloot ook Johanne (Deens) zich bij ons aan en we hebben wat gedronken bij een Duitse biertuin. Ook hebben we plannen gemaakt om met de Hogwarts trein te gaan (die van Harry Potter). Leuk!
Vandaag heb ik met Kimberly en Maartje (inderdaad, Nederlands) geluncht in Ayr en daarna zijn Kimberly en ik naar The Greatest Showman geweest in de bioscoop. Superleuke film!

Verhuizen?
Sinds een jaar hebben Ross en Heather hun huis te koop staan en deze week hadden ze ineens twee bezichtigingen. Donderdagochtend heb ik iemand rondgeleid en die vond het huis zo mooi dat ze aan het eind van de middag nog weer is geweest en nu zelfs een bod heeft gedaan. Wat betekent dat - als alle financiën ook rondkomen - we over een week of zes gaan verhuizen! Wat verre van ideaal is, aangezien Heather ook over zes weken is uitgerekend. Ze zijn nu druk op huizenjacht en hopelijk vinden ze snel iets. Zo niet, dan gaan we bij Heathers opa in wonen, dus er is in ieder geval wel een tussenoplossing. We zullen het zien :)

De nieuwe foto's staan in de Schotland map.

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Gert

Ik 'mis' toch wel de verhalen over wassen, strijken, keuken schoonmaken, eten koken, kind douchen etc. Heb je überhaupt wel iets te doen? ?

Rob

Duitse biertuin? Lekker een biertje gedronken?
Die Harry Potter trein is van dat Facebook filmpje waar je al 32 keer in getagd bent?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active