gerrianne.reismee.nl

Weekendje Edinburgh

Op stap met de jongens
Ik ben er flink op uit geweest met Mathew en Findlay, erg leuk! Aangezien Mathew geobsedeerd is door lego (zegt hij zelf :P), móésten we natuurlijk wel naar Rozelle House Galleries waar een lego event was. Er waren allerlei gebouwen van over de hele wereld te zien en vooral St Pancras Station in Londen was heel mooi - er waren maar liefst een half miljoen legoblokjes voor gebruikt. Ook heb ik de jongens meegenomen naar het Robert Burns Birthplace Museum, waar een speeltuin bij zit. Ze vermaakten zich prima! Vandaag zijn we naar een speeltuin bij het strand in Troon geweest. Het was best koud, dus na drie kwartier hielden we het voor gezien. Het uitzicht was wel erg mooi :)

Edinburgh
Ken je Juliette nog? Die Franse au pair die ik in Weybridge heb leren kennen? Die kwam afgelopen weekend naar Schotland om samen met mij Edinburgh te bezoeken. Het was supergezellig en het weekend vloog voorbij! We hebben vooral heel veel rondgewandeld en kwamen daardoor op plekken die erg mooi zijn, maar waarvan we de naam niet weten :P We zijn in ieder geval naar Edinburgh Castle geweest, het Museum of Edinburgh, het City Art Centre en we hebben Calton Hill beklommen op zondagochtend om 08.00 uur (lekker rustig). Daarnaast hebben we gedaan wat we altijd doen: héééél veel kletsen, koffie en warme chocolademelk drinken en erg lekker eten. Een geslaagd weekend dus!

Verhuizen?
Tja, qua verhuizing heb ik even geen nieuws, behalve dat er veel onzekerheid is. Mijn volgende blog zou zo maar eens vanuit een andere plaats kunnen komen, maar het kan ook zijn dat we dan gewoon nog hier in Ayr zitten. We zullen zien!

Een korte blog deze keer, maar dus niet omdat ik niks heb gedaan :)

De foto's vind je in de map Schotland.

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Gert

Kort maar duidelijk: je hebt het best naar je zin gehad!!

Jose

Sluit me bij Gert aan. xxx

Jeannette

Erg gezellig dus allemaal.
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active