gerrianne.reismee.nl

Zekerheid! (bijna)

Verhuizen deel 1
Oké, dit wordt een beetje een rommelige blog, ik waarschuw je alvast maar even. Normaal gesproken pak ik namelijk mijn schrift erbij waarin ik iedere dag schrijf wat ik heb gedaan, maar dat kan nu niet. We zitten namelijk midden in een verhuizing! Of nee, dat klopt eigenlijk niet helemaal. De 1e verhuizing zit er al op, de 2e komt nog. Maar het grootste deel van mijn spullen zit op dit moment in een koffer die vrijdag door de verhuizers uit Ayr wordt gehaald en naar Glasgow wordt gebracht. Gisteren zijn Heather, Mathew, Findlay en ik verhuisd naar Heathers opa in Ardrossan en dat is best even wennen kan ik je vertellen. We kunnen hier prima een paar dagen zitten hoor, maar ik kijk er wel naar uit om zaterdag mijn koffer achterna te reizen naar Glasgow en daar dan eindelijk echt te kunnen settelen, al is het maar voor 6 weken! Morgen kunnen de papieren voor het nieuwe huis eindelijk worden getekend, dus het staat allemaal nog niet helemaal vast, maar er is meer zekerheid dan er is geweest sinds ik hier ben aangekomen en dat is fijn!

Ziek
Findlay loopt al maanden een beetje te kwakkelen (onder andere met kinkhoest) en afgelopen week kreeg hij oorontsteking, werd hij opnieuw erg verkouden en hij had buikgriep. De oorontsteking is inmiddels weg (en de buikgriep ook zo goed als gelukkig :P), dus nu snottert hij vooral nog. Hij is er verder niet chagrijnig om, hij is alleen nog knuffeliger dan anders en dat is helemaal niet erg, haha. Vanmiddag vertikte hij het om z'n middagslaapje te houden, wat erin resulteerde dat hij om half 5 vrij plotseling in slaap viel op mijn schoot. Ook fijn: hij heeft niemand van ons aangestoken, pfieuw!

Dumfries House
Vrijdagochtend was het koud, maar zonnig en dus ging ik naar Dumfries House. Daar was ik een paar weken geleden al met Mathew en Findlay, maar toen gingen we voornamelijk voor de speeltuin en ik wilde graag wat meer van het park bekijken. Toen ik aankwam was ik verrast om te zien dat het daar had gesneeuwd; bij ons was geen vlokje gevallen! (Zondag kregen we een dubbel zo dikke laag in Ayr, in 10 minuten tijd :P) lk heb wat rondgelopen en daarna ben ik terug naar huis gegaan, omdat Heather de auto dacht nodig te hebben. Omdat de verkoop alleen nog stééds niet rond was op dat moment, wilde ze nog geen dozen gaan kopen en kon ik er alsnog weer op uit met de auto. Ik bleef gewoon in Ayr en ging onder andere naar Caffè Nero voor een warme chocolademelk. In 5 weken tijd kennen ze me daar al, haha. Op zondag kwam ik er opnieuw en werd ik begroet met: "Hi! The usual?" Dat is nog sneller gegaan dan bij de Starbucks in Weybridge :P

Lunch en bioscoop
Zondag heb ik samen met Afrati en Kimberly geluncht in Ayr. Ondanks de sneeuw was het druk in Ayr, want er was een voetbalwedstrijd. Het was dus even zoeken naar een plek voor de lunch, maar uiteindelijk kwamen we op dezelfde plek terecht waar ik eerder al met Kimberly en Maartje had geluncht. Tijdens de lunch hadden we het over The Greatest Showman en we besloten om opnieuw naar de bioscoop te gaan om die film te kijken (hun 3e keer, mijn 2e), gewoon omdat het kon. Die film is zo mooi!

De nieuwe foto's staan in de Schotlandmap.

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Gert

... maar Café Nero kent je naam nog niet??

Jose

Zo toch een hectische week, maar wel weer gezellig.
Groet Jose xxx

Jeannette

Klinkt als een soort kamperen bij de opa hahah.
Rommelig en onzeker allemaal dat is niet zo prettig lijkt me.
Wel weer veel gezelligheid en gelukkig dat verder niemand ziek is geworden.
Ik hoop voor je dat je volgende blog idd vanuit Glasgow wordt geschreven omdat dat betekend dat het allemaal goed is gekomen met het huis.
Xxx liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active