gerrianne.reismee.nl

Weer een roadtrip!

Ondanks dat mijn vorige blog al van 1,5 week geleden is, heb ik niet heel veel nieuws te melden. Ik heb niet zoveel uitstapjes gemaakt met de kinderen en ook de weekenden waren vrij rustig. Maar goed, een paar highlights!

Roadtrip
Op zaterdag 10 maart ben ik op pad geweest met Afrati. Helaas was het weer minder goed dan toen ik met Johanne en Lorine een roadtrip maakte, maar we hebben ons alsnog uitstekend vermaakt! We zijn eerst naar Tyndrum gereden, waar we bij The Green Welly Stop snacks kochten (onmisbaar natuurlijk). Daarna reden we door naar Oban, waar we McCaig's Tower bezochten. Ross had ons aangeraden om daarna weer via Tyndrum naar Inveraray te rijden, omdat dat een mooiere route is dan wanneer je rechtstreeks vanaf Oban naar Inveraray rijdt. Het kostte behoorlijk wat extra tijd, maar meeblèrend met de muziek en met veel gelach vloog de tijd voorbij! In Tyndrum lunchten we, waarna we naar Inveraray reden. Heather had gezegd dat we echt het kasteel daar moesten bezoeken, omdat dat eruitziet zoals in de sprookjes. Ook hadden Ross en Heather aangeraden om vervolgens te eten bij The George. Helaas kwam het er beide niet van, want het kasteel was gesloten (we weten nog steeds niet waarom; er stond niets op de website en het kasteel is alle dagen van het jaar open) en aangezien we 1,5 uur eerder pas hadden geluncht, was het wat vroeg om al te eten. Omdat het pijpenstelen regende, voelden we er niet zoveel voor om door Inveraray te lopen om de tijd te doden. We besloten om naar Balloch te rijden, zodat Afrati Loch Lomond ook kon zien en daar hebben we nog wat gedronken en een gebakje gegeten. Ondanks het slechte weer en het feit dat we letterlijk vooral op de weg zaten, was het echt een superleuke roadtrip - bekijk de foto's maar!

Uitstapjes met Mathew en Findlay
Zoals ik al zei ben ik niet heel veel met de jongens weg geweest, maar we zijn wel een paar keer de deur uit geweest. Ik heb gewandeld met Findlay, we zijn met z'n drieën naar de speeltuin geweest en vorige week dinsdag zijn we naar het Museum of Rural Life geweest. Daar konden we met een trekker naar een boerderij op het terrein en dat was een behoorlijk hobbelig ritje! Met Findlay op schoot en Mathew naast me ging het prima. Aangekomen bij de boerderij was Findlay als de dood voor de vrouw die ons zou rondleiden (geen idee waarom), dus zijn we maar weer teruggelopen naar het museum, haha. In het museum hebben ze zich goed vermaakt en ook in de speeltuin natuurlijk. Op de terugweg in de auto was het ineens verdacht stil achter mij (Mathew praat normaal gesproken constant :P) en toen ik in de achteruitkijkspiegel keek, zag ik dat beide heren in slaap waren gevallen. Had blijkbaar veel indruk gemaakt, dat museum!
Sinds afgelopen vrijdag was Mathew bij zijn vader, dus vandaag ben ik alleen op pad geweest met Findlay. We zijn Bearsden in geweest en hebben gezellig samen geluncht :)

Au pairs
Ik ben met Johanne naar Lady Bird geweest in de bioscoop, ik ben zelf naar Tomb Raider geweest, met Kimberly heb ik als afscheidje wat gegeten bij Coro en gisteren ben ik met Johanne, Millie, Sara en Valentina Glasgow in geweest. Het plan was om naar de Urban Market te gaan, maar uiteindelijk hebben we daar maar een kwartier ofzo doorgebracht. We hebben in Drygate's geluncht en daarna hebben we zo'n beetje de hele middag doorgebracht in een koffiehuisje, want het was superkoud! Millie ging eerder naar huis, maar met de andere drie heb ik gegeten bij Wagamama. Het was echt heel gezellig, jammer dat ik deze meiden niet al in januari heb leren kennen!

De foto's staan weer in de Schotlandmap :)

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

José

Dit zal waarschijnlijk je laatste blog zijn vanuit Schotland
Nog een paar dagen en dan ben je weer thuis.
Tot gauw xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active