gerrianne.reismee.nl

Home sweet home

Na een au pair avontuur van vijftien maanden ben ik inmiddels bijna een week thuis. En dat is even wennen hoor! Maar ik ben druk met van alles en nog wat, dus het went snel genoeg :)

Ik kan jullie natuurlijk niet de belevenissen van mijn laatste 1,5 week in Schotland onthouden, dus die deel ik met jullie in deze laatste blog!

Uitjes met Mathew en Findlay
De laatste dagen bij de McAllisters waren goed gevuld en we hebben nog zoveel mogelijk uitstapjes gemaakt. Ik ben met Findlay naar het Kelvingrove Art Museum geweest en met beide jongens ben ik naar Loch Lomond en The Kelpies geweest. Ook zijn we weer naar de hal met springkussens geweest, wat opnieuw een groot succes was! Op de laatste dag zijn we met z'n drieën naar Wonder World geweest, een softplay in Glasgow. Mathew en Findlay hebben zich daar ook weer goed vermaakt en de dag vloog voorbij.

Laatste weekend in Glasgow
Mijn laatste weekend in Schotland heb ik ook goed besteed! Op de vrijdag zou ik met Johanne naar de bioscoop in het centrum van Glasgow gaan, maar daar aangekomen bleek die vanwege een brand in de buurt dicht te zijn. We zijn daarom eerst uit eten geweest samen en daarna gingen we naar een andere bioscoop die net zo duur was, maar waar we superdeluxe stoelen hadden. Met de beentjes omhoog en achterover hangend hebben we Game Night gekeken, helemaal niet verkeerd :P
Zaterdag ben ik opnieuw met Johanne weg geweest. Deze keer gingen we naar Aberfoyle, waar we Go Ape hebben gedaan. Veel klimmen en klauteren in en tussen bomen en supermooie uitzichten, vooral vanaf de laatste kabelbaan met een lengte van 426 meter - de langste in de UK! 's Avonds zijn we met Sara uit eten en naar een pub geweest en dat was supergezellig.
Zondag hadden we weer met elkaar afgesproken en Valentina zou ook komen met haar vriendinnen uit Italië, maar uiteindelijk hebben we haar maar heel kort gezien. Wel lang genoeg om doei te zeggen in ieder geval! Ook dit was een hele gezellige dag en we hebben heel veel gelachen :)

Naar huis
Op donderdag brachten Heather, Mathew, Findlay en Lorelei mij naar het vliegveld in Glasgow. Van Ross had ik al eerder afscheid genomen, want hij was weg voor het werk. Ik moet zeggen dat het nog niet helemaal landde toen ik doei zei tegen de familie, haha. Toen het tijd was om te boarden, bleek dat er iets mis wat met het vliegtuig, wat betekende dat de vlucht werd uitgesteld tot 20.00 uur, 6,5 uur later dan gepland! Met een voucher voor een 'lichte snack' op zak heb ik nog wat rondgewandeld en toen ik aan het eten was, werd bekend dat we toch wat eerder weg konden. Uiteindelijk vlogen we om 18.30 uur en kwam ik om 20.45 uur aan op Schiphol. Mijn vader en José zouden me ophalen van het vliegveld, maar vanwege de enorme vertraging waren die natuurlijk weer naar huis gegaan. Mijn koffers gingen al rond op de bagageband, dus alles ging mooi vlot en om 21.35 uur zat ik al in de trein naar Zwolle, pfieuw! Maaike haalde me op van het station en om 23.15 uur was ik einnndelijk thuis :) Dat was me het dagje wel, haha.

De foto's van mijn laatste dagen staan weer in de Schotlandmap. Bedankt voor het volgen van mijn avonturen!

Liefs Gerrianne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active