gerrianne.reismee.nl

Een stapje dichterbij

Hoi!

In de afgelopen weken ben ik erg druk geweest met het invullen van mijn boekingspakket en nu is het bijna klaar. Op één na zijn alle referenties teruggekomen, mijn YouTubefilmpje staat online, mijn brief is af, de medische verklaring is afgegeven, de formulieren zijn ingevuld en ik heb een superleuk (al zeg ik het zelf) fotoalbum gemaakt.

Het moment waarop ik alles kan opsturen is dus bijna daar, spannend! Zodra ikook de laatste referentie heb en ik alles heb ingeleverd kan ik beginnen met wachten op de uitnodiging voor een Skype-interview. Daarna wordt gekeken of ik aan de slag mag als au pair - wat zou het een domper zijn als het hele feest nu niet door kan gaan!

Maar goed, daar ga ik niet van uit :) Hopelijk kan ik binnenkort melden dat ik geschikt ben bevonden!

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

annabel

Hallo met Annabel,
oh spannend zeg alles ingeleverd. Het gaat zeker goed komen met de interview. Ik heb binnenkort ook een interview ben er wel erg nerveus over maar weet wel dat ik engels kan haha. Waar wil jij heen?

Gr annabel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active