gerrianne.reismee.nl

Het hoge woord is eruit

Afgelopen vrijdag na werktijd opende ik tijdens het wachten op de trein mijn mail en mijn oog viel meteen op 1 woord. 1 woord van 10 letters. En die 10 letters maakten mij zó blij. In mijn mailbox stond een mail, afkomstig van het au pair bureau, met als onderwerp 'Acceptatie'. Ja, dat lees je goed: ik ben geaccepteerd om als au pair aan de slag te gaan! Ik had niet verwacht zo snel al een antwoord te krijgen, dus ik was blij verrast.

Omdat ik inmiddels dus in ieder geval de zekerheid heb dàt ik ga - al weet ik natuurlijk nog niet wanneer precies, omdat er eerst nog een gezin moet worden gevonden - heb ik vandaag op mijn werk laten weten dat ik na december wegga. Wat een heerlijk gevoel! Eindelijk hoef ik niet meer zo stiekem doen en eindelijk kan ik mijn enthousiasme delen, wat fijn :)

En weet je wat nog fijner is? Een half uur geleden werd ik gebeld door de partnerorganisatie van 'mijn' au pair bureau die de match met de gezinnen verzorgt en zij lieten mij weten dat ze denken het perfecte gezin te hebben gevonden. Nu al! Ze belden mij om te vragen of ik heterg vinddat het gezin 2 honden heeft. Omdat ik zei dat dit geen probleem is, gaan ze mijn profiel nu doorsturen naar het gezin. Dat hoeft natuurlijk niet meteen een match op te leveren, maar het is wel erg leuk. Nu ga ik dus iedere dag mijn mail checken om te kijken of ik al bericht heb ;) I'll keep you posted!

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Jeannette

Wàt ontzettend fijn voor je! Gefeliciteerd, ben heel benieuwd naar je avonturen!
En alvast heel veel succes gewenst en veel plezier met het volgen van je droom!
Liefs mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active