gerrianne.reismee.nl

Match!

Hoi!

Inmiddels zijn we 1,5 maand verder en heb ik weer een paar stappen gezet. Het gezin waar ik het in mijn vorige post over had paste naar mijn idee toch niet bij mij, dus werd de zoektocht voortgezet. En niet zonder resultaat! Vorige week heb ik met 2 gezinnen geskypet en bij 1 daarvan had ik meteen - al vóór het skypen eigenlijk - het idee dat dit weleens mijn match kon zijn. En dat klopte!

Vandaag ontving ik een mail van het au pair bureau in Engeland èn een mail van het gezin waarin stond dat ze mij officieel als hun au pair willen. Yesss! Natuurlijk heb ik meteen laten weten dat ik dat wel zie zitten.

Het resultaat is dat ik vanaf januari 2017 voor in ieder geval een jaar in Weybridge, Surrey woon bij een gezin met een jongetje van vijf jaar. Ik kan niet wachten!

Daarnaast heb ik vorige week ook de au pair workshop middag in Venray gehad en ik heb me aangemeld voor een workshop 'EHBO aan baby's en kinderen'. De voorbereidingen zijn dus in volle gang en het aftellen is begonnen:)

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Gert

Mooi zo, je droom wordt langzaam aan werkelijkheid. Go for it!!!

Anny

Super meid, hopelijk wordt je grote droom werkelijkheid ga ervoor we leven met je mee veel geluk.

Jeannette

Geweldig!!! Je grote droom wordt waar, geniet ervan!
Liefs

Jose

Super blij voor jou.

Imke

Wat gaaf ! :D

Je gaat een fantastische tijd tegemoed!

En blij dat je nu mooi die C1 certificaat op zak hebt ;)

Ik volg je avontuur ^_^

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active