gerrianne.reismee.nl

Rondleiding

Hee!

Vandaag heb ik weer geskypet met 'mijn' gezin in Weybridge om een rondleiding door hun huis te krijgen. Ik ben natuurlijk erg benieuwd waar ik terechtkom! Deze keer was ook de zoon van het gezin van de partij, dus met hem heb ik meteen kennisgemaakt. Wat een leuk en schattig jongetje! Hij sloofde zich lekker uit en vond het vooral errrrg belangrijk dat ik de schoenenkast zou zien, haha. Ik heb de belangrijkste kamers van het huis gezien (plus de inhoud van de schoenenkast dus) en het ziet er mooi uit. Mijn kamer is ook erg leuk!

Eerder deze week skypete ik ook al met de ouders van het gezin, om te overleggen over een concert van Busted waar ik graag heen wil. Ze vonden dit geen probleem en hadden zelfs liever dat ik op een vrijdag (officieel een werkdag) naar het concert in Londen zou gaan dan op een zaterdag (alleen bij uitzondering een werkdag) naar hetconcert in Birmingham. Fijnnn! Londen is namelijk een stuk dichterbij en daar gaan ook mensen heen die ik ken en met wie ik nu samen ga. Mijn eerste uitje in het jaar staat dus al gepland op 3 februari :)

Mijn hostmum heeft laten weten dat ze mij binnenkort de gegevens zal sturen van au pairs in hun buurt, zodat ik daar alvast kennis mee kan maken. Aan het eind van het jaar krijg ik ook nog een document met allerlei informatie over hun zoon etc., zodat ik me goed kan voorbereiden. Leuk dat ze zo hun best doen!

Over 1,5 week is het ook tijd voor mijn EHBO-workshop, ik ben benieuwd :)

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Fallon

Klinkt allemaal super goed! Echt een goede match! Dat concert is toch helemaal gaaf! Het gaat een geweldig jaar voor je worden, dat weet ik zeker!! Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active