gerrianne.reismee.nl

Het is bijna zover!

Op 4 mei 2016meldde ik mij aan voor een open dag van Travel Active om te kijken wat voor au pair bureau het is en of ikover een paar jaarvia hen zou proberen als au pair aan de slag te gaan in Engeland. Door mijn grote enthousiasme (en het feit dat ik hier al sinds mijn twaalfde van droom) besloot ik me meteen na de open dag aan te melden.Ik ben nu dus bijna 8 maanden verder en 'ineens' is het voorlopigmijn laatste dag in Nederland. De afgelopen maanden zijn voorbij gevlogen en ik kan niet geloven dat het nu al zover is!

Ik heb van bijna iedereen afscheid genomen, mijn bagage staat klaar en morgenochtend om 06.00 uur brengen mijn vader en stiefmoeder mij naar Schiphol. Om 10.25 uur vlieg ik naar Heathrow waar ik1 uur en 20 minuten later land, waarna ik het gezin waarmee ik in de afgelopen maanden contact heb gehad voor het eerst echt zal zien. Best spannend!

Door de lange voorbereiding ben ik er helemaal klaar voor, alheb ik nog steeds niet echt een idee van watme precies te wachten staat en hoe ik het ga vinden. Ik laat het dus gewoon maar op me afkomen :)Het voelt allemaal ook nog steeds onwerkelijk. Heel zenuwachtig ben ik daarom niet, al begint het wel te kriebelen ;) Ik heb er vooral heel veel zin in!

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Anny

Heel veel geluk - succes en een geweldige ervaring rijker
We blijven je volgen Groetjes.

Jose

Ook wij zullen je volgen en natuurlijk erg missen.
Veel plezier en geniet van het leven in de UK

Fallon

Wat een leuke blog!
Je bent er helemaal klaar voor en stapt morgen het vliegtuig in en je weet dat je een nieuw leven instapt met veel mooie mogelijkheden.

Ga er volop van genieten!

Have a safe flight xxx

Aly

Geweldig. Goeie reis morgen en inderdaad. Laat het allemaal maar gewoon gebeuren. Dat gezinnetje in de UK boft maar met jou. ????

Aly

Ohw hahaha die vraagtekens moeten uitroeptekens zijn !

Gert

Succes in Engeland!! Het zal druk worden daar en rustig(er) hier.

Imke

Heel, heel, HEEL veel plezier !! ^_^

Marit

Zo spannend???? Maar zooo gaaf! Geniet nog even van je familie en ons landje, voordat je morgen aan je nieuwe avontuur begint????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active