gerrianne.reismee.nl

Een fijne week!

Na mijn weekje vakantie zit ik meteen weer in het ritme! En ik mag genieten van het typisch Engelse weer ;)

Maandag 15 mei 2017
Ik maak er een heerlijk rustig dagje van. Naast mijn gebruikelijke taken en 3 wassen lees ik en kijk ik televisie. Ik breng en haal natuurlijk ook mijn hostson naar en van school en we hebben het erg gezellig samen.

Dinsdag 16 mei 2017
Na 2 weken afwezigheid ben ik weer een ochtend in nursery. Wat is het weer leuk! 2 kinderen hebben me helemaal platgeknuffeld, erg lief :) 's Middags vouw ik een berg wasgoed en koop ik een cadeautje voor mijn hostdad voordat ik mijn hostson weer ophaal. Hij maakt een mooie kaart voor zijn vader en verder doen we uiteraard zijn huiswerk.

Woensdag 17 mei 2017
Mijn hostdad is jarig! Hij blijkt het niet te vieren, maar ik geef hem wel mijn cadeautje. Omdat mijn hostmum vanuit huis werkt en mijn hostson naar school brengt, ben ik mooi op tijd klaar met mijn taken en kan ik naar de bibliotheek. Ik kom zeiknat thuis (lekker weertje :P) en ga met diezelfde natte broek weer naar nursery; misschien toch handig om 2 zwarte broeken te hebben i.p.v. 1... In nursery gaan de kinderen los op Let It Go van Frozen, zo schattig! Als mijn hostson en ik thuiskomen kletsen we gezellig, tijdens het huiswerk maken wil hij op mijn schoot zitten en ik mag zelfs televisie met hem kijken (dat wil hij normaal nooit, haha) - hij heeft me gemist vorige week :)

Donderdag 18 mei 2017
's Ochtends breng ik eerst mijn hostmum weg en daarna rijd ik weer naar huis om mijn hostson op te halen (mijn hostdad was nog met hem thuis) en naar school te brengen. Als het huis aan kant is ga ik gezellig naar het park met Anna, Ã…sa-Linn en Perrine; het is droog! Als ik 's middags bij school kom begint het ineens weer te regenen en dus kom ik voor de tweede keer nat thuis, ach ja :) Met mijn hostson vouw ik vliegtuigjes en we spelen Top Trumps. De donderdag is altijd extra leuk, want dan heeft hij geen huiswerk en kunnen we dus lekker spelen!

Vrijdag 19 mei 2017
Nieuw schema! Mijn hostdad brengt nu iedere vrijdag mijn hostson naar school en dus worden de boodschappen vanaf nu op vrijdagochtend afgeleverd. Gelukkig komen ze op tijd en kan ik dus gewoon naar de Starbucks. Daarna lunch ik met Anna en Perrine bij The Elmbridge Arms, gezellig! Als ik mijn hostson ophaal van school, laat ik hem lekker lang op het plein spelen en vervolgens lezen we zijn huiswerkboek in de auto. We rijden naar de tennisclub voor zijn zwemles en eten thuis samen. Ik draai nog een was, speel met hem, lees hem voor en breng hem naar bed, waarna ik nog een uurtje oppas.

Zaterdag 20 mei 2017
Met Maxi en Perrine lunch ik bij Morrisons en we besluiten spontaan om naar Kingston te rijden. In de auto is het erg gezellig met Perrines muziek, het is een heuse roadtrip! We kijken wat rond in winkels, eten een heerlijke wafel bij The Wafflemeister en rijden dan opnieuw met Perrine als DJ naar Weybridge. Ik klets een tijdje met mijn hostmum en hostdad en ga dan op tijd naar bed.

Zondag 21 mei 2017
Om 10.30 uur zie ik Perrine op het station, want we gaan samen naar Londen voor de Warner Bros. Studio Tour - The Making Of Harry Potter. Jeeeej! In Londen gaan we met een speciaal gereserveerde bus die volledig in Harry Potter stijl is en waarin de eerste Harry Potter film wordt gedraaid. De studio zelf is echt geweldig, zo gaaf om alles in het echt te zien! Op de terugweg zien we weer een gedeelte van de eerste film, maar we kunnen hem niet helemaal af kijken. Maar wat was het een leuke dag met Perrine :)

Maandag 22 mei 2017
Als ik mijn hostson naar school heb gebracht, 3 wassen heb gedraaid, de keuken heb schoongemaakt, bedden heb verschoond, gestofzuigd en een boodschap heb gehaald, is het tijd voor Netflix! Daarna strijk en vouw ik wasgoed en ik haal mijn hostson weer op van school. Thuis eten we chicken fajita's (vindt hij geweldig), we doen zijn huiswerk, hij doucht en ik pak zijn schooltassen weer in. Het wordt deze week erg warm, dus strijk ik zijn korte schoolbroek zodat hij die morgen aan kan. Mijn hostparents zijn later thuis dan gedacht, maar om 19.45 uur ben ik vrij!

De foto's volgen binnenkort :)

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Rob

Je rijdt en reist wat af. Ben héééél benieuwd naar de foto's ;)

Gert

Het blijft druk, druk, druk. Gelukkig wordt het weer wat beter. Hier ook goede voorspellingen dus kunnen we wat opdrogen en -warmen. Ben benieuwd naar de foto's.

Jose

Tja na vakantie kimt het gewone leven weer. Fijn dat zo'n leuk weekend met Perrinne en Harry heb gehad. Ben benieuwd naar je foto's. xxx

Jorinde

Leuk om te lezen! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad met je familie en nu weer een druk werkweekje...

Jeannette

Klinkt als een topweek! Je hebt het enorm druk dus fijn dat je ook tijd hebt voor leuke uitstapjes en activiteiten. Gelukkig dat het weer daar ook weer opknapt de komende dagen. Ben benieuwd naar de foto's die ik hierna ga bekijken. Fijne week verder! Xxx liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active