gerrianne.reismee.nl

Weekendje Bath (en natuurlijk een gewone werkweek)

Dinsdag 23 mei 2017
's Ochtends in nursery word ik weer platgeknuffeld door 1 van de kinderen en verder is het ook erg gezellig. Thuis vouw ik wasgoed, ik strijk, kijk televisie, lees een boek en ga dan mijn hostson van school halen. Hij valt met zijn judopak op het gras tijdens het buitenspelen, dus gauw naar huis en het pak in de was! We eten samen, doen zijn huiswerk en eindigen met het doucheritueel.

Woensdag 24 mei 2017
Mijn hostmum brengt mijn hostson naar school, dus als ik klaar ben met schoonmaken, ga ik naar het park. Het is heerlijk weer! 's Middags ben ik weer in nursery en de tijd vliegt. Als ik thuiskom met mijn hostson doen we alles zoals gebruikelijk. Mijn hostmum werkt vanuit huis en zou het vanaf 17.00 uur overnemen, maar het loopt uit tot 19.15 uur. Ach, het is gezellig, dus het maakt niet zo veel uit :)

Donderdag 25 mei 2017
Een lekker rustig dagje! Mijn hostson heeft sportdag, dus is mijn hostmum vrij. De sportdag is namelijk met publiek en eindigt met en picknick. Als ik klaar ben met mijn klussen, ben ik vrij totdat ik 's avonds mijn hostson moet douchen, dus ik ga naar het park met Anna, Ã…sa-Linn en Perrine voor een picknick. Leuk! Ik blijf nog wat langer in het park en als ik thuiskom vouw ik wasgoed. 's Avonds douche ik mijn hostson terwijl mijn hostparents in de tuin een glas wijn drinken en daarna blijf ik nog even bij hem totdat zij naar binnen komen. Een echt relaxt dagje dus!

Vrijdag 26 mei 2017
Ook vandaag is mijn hostmum vrij, maar ik werk zoals normaal. Natuurlijk ga ik ook naar de Starbucks (waarna we ons drinken meenemen naar het park) en ik lunch met Perrine bij Morrisons. 's Middags speelt mijn hostson na schooltijd lekker lang op het plein, dan lezen we zijn boek in de auto voordat we naar zwemles rijden. Na de zwemles maak ik het eten klaar, we ruimen de speelkamer op, ik lees hem voor, breng hem naar bed en dan is het oppasvond.

Zaterdag 27 mei - maandag 29 mei 2017
Heerlijk, 3 dagen Bath! Vanwege de Bank Holiday ben ik ook op maandag vrij, dus kan ik een dag extra genieten van deze mooie stad. Ik doe het vooral lekker rustig aan en struin wat rond. Op zondag ga ik mee met een wandeltour door Bath, heel leuk. Op maandag regent het bijna de hele dag flink, dus het is niet erg om weer terug naar Weybridge te gaan. Maar dit was echt een fijn weekendje weg :)

Dinsdag 30 mei 2017
Het is eerder regel dan uitzondering - mijn hostson heeft weer eens vakantie :P Mijn hostmum werkt vanuit huis en de schoonmakers komen 's ochtends ook nog eens, dus gaan mijn hostson en ik de tuin in om huiswerk te maken, een spelletje te spelen en te voetballen totdat mijn hostmum zegt dat het tijd is voor hem om naar de dokter te gaan. Als ze weg zijn strijk ik en vouw ik wasgoed, ik douche en ik lunch en dan zijn ze er weer. Mijn hostson en ik spelen een paar rondjes Twister, waarna we naar Chobham Adventure Farm gaan. Als we om 17.00 uur thuiskomen, vraagt mijn hostmum of ik toch het avondeten nog wil doen (ze zou het eigenlijk overnemen), dus maak ik het eten en uiteindelijk eten we met z'n drieën. Gezellig!

De foto's van vorige week en deze week zijn toegevoegd aan de mappen:
- London
- Weybridge en omgeving
- Warner Bros. Studio Tour - The Making Of Harry Potter
- Bath
- Starbucks

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Rob

Goeie foto's!

Gert

Van de ene in de andere vakantie, maar goed dat je je taken vermeldt, anders zouden we nog denken dat het 1 grote vakantie is daar in Engeland.

Jose

Je hebt een leuk weekend gehad in Bath. Leuke foto's trouwens.
Ze vinden je in Nursery wel erg leuk met al dat geknuffel. Is ook niet verwonderlijk met zo'n leuke en aardige juf.;)
Even relax je blog gelezen en kijk uit naar de volgende.
Liefs xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active