gerrianne.reismee.nl

Zomervakantie (week 6 van 9,5)

Maandag 7 augustus 2017
Een dag om snel te vergeten! Ik ben hondsberoerd en (sorry voor de informatie) kots me wat af deze dag. Scrambled eggs maken was dus niet ideaal om het zo maar te zeggen ;) Als dat klaar is doe ik mijn gebruikelijke taken en draai ik 2 wassen, waarna ik met mijn hostson speel en lees. Hij wil vandaag niet echt meewerken helaas, maar gelukkig neemt mijn hostmum (die de hele dag thuis is) hetaan het begin van de middag over zodat ik het rustig aan kan doen.

Dinsdag 8 augustus 2017
Ik voel me een stuk beter! Gelukkig maar, want vandaag werk ik 12 uur. 's Ochtends breng ik eerst mijn hostmum naar het station en na het ontbijt doe ik een spelletje met mijn hostson en we lezen een boekje. Hij helpt me heel lief met het klaarmaken van de lunch en na het eten speelt hij terwijl ik strijk. Zijn vriendje komt 's middags spelen en hij wordt een half uur eerder gebracht dan gepland. Extra leuk voor mijn hostson! Ik draai in totaal 4 wassen en maak eten voor mezelf en de jongens. Om 18.00 uur wordt het vriendje opgehaald en mijn hostson en ik tafeltennissen voordat het tijd is voor zijn douche. We lachen wat af!

Woensdag 9 augustus 2017
Mijn hostson slaapt uit, dus kan ik al vóór het ontbijt beginnen met schoonmaken. Mijn hostdad werkt vanuit huis en ik breng mijn hostson naar zijn multi sports camp. Als ik daarvan terug ben hoef ik alleen nog te stofzuigen, strijken en zijn bed op te maken. Ik lunch met Perrine bij Morrisons, want ze kan wel wat afleiding gebruiken en het is natuurlijk ook heel gezellig! Ik haal wat boodschappen en dan is het tijd om mijn hostson op te halen. Ik kook en we eten samen. Mijn hostdad haalt mijn hostmum op en dan gaan ze uit, dus ik lees mijn hostson voor, breng hem naar bed en pas op.

Donderdag 10 augustus 2017
Een productieve dag! Ik doe wat administratieve dingen, breng wat dingen naar de kringloopwinkel voor het goede doel en lever een boek in bij de bibliotheek. Daarnaast werk ik natuurlijk ook gewoon :) Mijn hostmum werkt vanuit huis, mijn hostdad is vrij en mijn hostson is naar multi sports camp. Ik doe het ontbijt, de gebruikelijke schoonmaak, pak de afgeleverde boodschappen uit en mijn hostsons tas in, draai, droog en strijk/vouw 3 wassen en dan is het tijd om mijn hostson op te halen. Hij is supermoe, dus ik kook gauw en eet met hem, waarna ik opruim en even televisie met hem kijk - iets met de 72 dodelijkste dieren in Australië ofzo :P

Vrijdag 11 augustus 2017
Mijn hostparents zijn allebei vrij en mijn hostmum regelt vandaag het ontbijt voor hen, dus ik kan wat later beginnen, fijn! Als ze hebben gegeten ruim ik hun spullen op en was ik af en dan maak ik schoon. Ik speel met mijn hostson tot mijn hostmum terug is van de sportschool en dan ga ik met Perrine gezellig lunchen bij Morrisons. Ik werk weer vanaf het eind van de middag en het is superleuk met mijn hostson. Hij kletst me de oren van m'n hoofd over voorgaande vakanties, aanstaande vakanties en superhelden. Natúúrlijk moeten we vervolgens ook even spelen met die superhelden voordat het tijd is om te douchen. Ik heb hem het liedje 'Helikopter' geleerd en het gaat al best goed! Ik lees hem voor en dan is het bedtijd. 's Avonds pas ik op.

Zaterdag 12 augustus 2017
Een heerlijk rustig dagje. Perrine en ik gaan naar de French Salon voor een afternoon tea. Wat is het lekker en véél! We hebben het erg gezellig en gaan na afloopnog een poosje naar het park totdat Perrine naar huis moet om op haar hostkids te passen.

Zondag 13 augustus 2017
Perrine en ik gaan naar Hampton Court Palace om de tuinen te bekijken en te picknicken. De tuinen zijn niet heel bijzonder, maar ze zijn uitstekend voor een picknick! We hebben allebei een ligstoel, dus we vermaken ons prima :) We halen nog een ijsje en gaan aan het eind van de middag terug naar Weybridge om te eten bij the Elmbridge Arms. Een gezellige dag!

Er staan nieuwe foto's in het album:
- Weybridge en omgeving (al is 1 foto daarvan totáál niet in de omgeving van Weybridge, maar het was te veel werk om voor 1 foto een heel album aan temaken :P)

Liefs Gerrianne

Reacties

Reacties

Jose

Nog even en dan ben je van de was,droog en strijk af.
Veel gedaan deze week, leuk dat je het nog gezellig hebt met Perinne.
Kijk uit naar je volgende blog
xxx

Jeannette

Wàt een drukke werkweek weer, je bent straks echt aan vakantie toe!
Terugkerende leuke dingen zijn lunchen bij Morrisons en Perrine,
leuk dat jullie in deze drukke vakantietijd af en toe even iets gezelligs kunnen doen.
Fijne week, en tot je volgende blog, altijd weer leuk om te lezen:)
Xxx liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active